Tyxo.bg counter
Lei cu TVA

Garanții și Reclamații

Termenii și condițiile garanției:

 

1.      Certificatul de garanție și contractul de vânzare au fost întocmite conform legii și nu pot suporta modificări. Garanția se acordă pentru defectele apărute în perioada de garanție în timpul folosirii corespunzătoare și în condiții normale a produsului.

2.      Copia certificatului va fi păstrată la service și va fi completată pentru fiecare reparație cu semnătura clientului.

3.      Reparația produselor se va efectua în service-ul companiei sau în orice alt centru autorizat. Livrarea produsului în service se află în responsabilitatea clientului. Dacă acesta solicită reparație la domiciliu, acest serviciu poate fi oferit contra cost.

4.      Garanția este valabilă doar în cazul în care produsele sunt aduse/livrate în service în ambalajul original, împreună cu toate accesoriile ce au însoțit produsul. În cazul unor reparații minore, compania se obligă să efectueze reparația într-un termen de maxim 25 de zile lucrătoare de la data recepției în service. Dacă acest lucru nu este posibil, vânzătorul va înlocui produsul cu unul nou din același model sau dintr-un model similar. Dacă produsul nu poate fi reparat sau înlocuit, clientul poate opta pentru returnarea contravalorii produsului de la data achiziției.

5.      Reclamațiile privind lipsa unor componente sau piese vor fi luate în considerare doar dacă sunt efectuate la asamblarea produsului de către un tehnician al vânzătorului sau dacă sunt semnalate imediat după recepția produsului.

6.      Vânzătorul este responsabil de lipsa de conformitate a unui produs la data vânzării, indiferent de garanție, conform legii.

 

Garanția produsului nu se acordă și nu acoperă reparațiile pentru următoarele situații:

 

·       Defecte apărute în urma nerespectării instrucțiunilor de exploatare și depozitare conform documentației produsului;

·       Defecte și lovituri apărute în urma transportului sau unor lovituri mecanice asupra echipamentelor, componentelor sau afișajului;

·       Tentativa de reparație a defectelor apărute de către persoane sau centre service neautorizate;

·       Tentativa de falsificare, modificare sau deteriorarea completă a certificatului de garanție, etichetei ce conține seria de fabricație a echipamentului sau prezentarea unui certificat de garanție în alb sau completat necorespunzător;

·       Defecte apărute în urma unor dezastre, calamități sau accidente naturale (ploaie, inundații, incendii, cutremure, etc.), în urma infiltrațiilor de lichide, insecte ce intră în echipamente sau umezelii excesive din mediul de folosire sau depozitare și altele;

·       Folosirea împreună cu alte echipamente defecte, cu module sau componente defecte sau incompatibile;

·       Este recomandat montajul profesional al echipamentelor, efectuat contra cost de către tehnicienii companiei. Defectele apărute în cazul sau datorită unei montări necorespunzătoare efectuate de către client sau de către persoane neautorizate nu sunt acoperite de garanție;

·       Echipamentul nu este supus unei verificări anuale. Acest serviciu este disponibil contra cost.

·       Echipamentele sunt destinate pentru uz casnic, folosirea lor pentru uz profesional este interzisă și nu este acoperită de garanție;

·       Nu sunt eligibile pentru reparație sau înlocuire în garanție următoarele: apariția unor conexiuni slăbite, zgomote sau scârțâituri datorate unui uz normal, zgârieturi sau diformități estetice, rupturi sau detașarea unor părți datorită unor lovituri mecanice, elemente de plastic și cauciuc, curele, lanțuri, rulmenți, șuruburi și nituri, orice alt element cu o durată de viață limitată, baterii și cabluri de conectare la rețeaua electrică.

 

Service central și centru de reclamații: SAXO LTD., bul. Lipnik 106, Ruse, Bulgaria sau la tel 0755391897, 0371782143 (numere Romania cu tarif normal) sau orice alt centru autorizat.

 

DACĂ ECHIPAMENTUL NU ESTE SUPUS UNEI REPARAȚII ÎN SERVICE, VĂ RUGĂM SĂ VERIFICAȚI CU REGULARITATE STAREA PĂRȚILOR COMPONENTE, CONEXIUNILOR, ȘURUBURILOR ȘI BOLȚURILOR, NITURILOR ȘI PIULIȚELOR ȘI SĂ DEPUNEȚI EFORTURI PENTRU PROTEJAREA ACESTORA.

Pentru toate modelele de benzi de alergare este necesară lubrifierea sistemului de acționare a benzii după fiecare 8 ore de funcționare.

Pentru mai multe informații vizitați site-ul YakoSport.ro

ECHIPAMENTELE TREBUIE CURĂȚATE CU O CÂRPĂ MOALE, UMEDĂ, CARE NU LASĂ SCAME. DUPĂ CURĂȚARE, LĂSAȚI ECHIPAMENTELE SĂ SE USUCE COMPLET. NU ARUNCAȚI ECHIPAMENTELE SAU PĂRȚI COMPONENTE ALE ACESTORA LA GUNOI SAU ÎN PUBELE STRADALE. ECHIPAMENTELE SE RECICLEAZĂ. VĂ RUGĂM SĂ CONSULTAȚI MEDICUL ÎNAINTE DE A ÎNCEPE SĂ FACEȚI EXERCIȚII FIZICE.